28. 5. 2011

KATANA - Heads Will Roll [2011]

Sweden (Gothenburg) * heavy / power metal
Tohle je jeden z nejnovějších švédských exportů, jakýsi retro metal, postavený na základech 80.let. Zvuk někde mezi Europe, Tokio Blade, a Iron Maiden. Spousta ryzích a rychlých momentů (které jsou v potřebné chvíli zpomaleny), občas zdrcující riffy, poměrně různorodý obsah. Někdy ale i klišé zavedeného žánru a slyšitelných vzorů. Ale docela mě to bavilo. Nejlepšími songy jsou "Livin' Without Fear", "Blade of Katana", působivá "Asia in Sight" a závěrečná, poměrně dlouhá "Quest pro Hades", která se od ostatních skladeb zcela liší.

01. Livin' Without Fear
02. Blade of Katana
03. Phoenix on Fire
04. Neverending World
05. Heart of Tokyo
06. Asia in Sight
07. Across the Stars
08. Rebel Ride
09. Quest For Hades

Total playing time 39:21
Katana @ MySpace

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

to šéf-tak co jak tento pátek 3.6. 2011 neboli třetího června ?!?!-Co takhle Ostrava,Bazaly stadion, Scorpions,he ?!?!-Ty vole já už normálně stříhám metr!!!!!Zdraví Rainbowdemon!!!!!!!!!

Anonymní řekl(a)...

No abych byl upřímný, tak škorpící už mě trochu pustili - kdyby hráli v Brně, tak bych na ně šel .... do Ostravy to sice není daleko, ale mám toho teďka hodně - pak poreferuj jaké to bylo!
chief

Anonymní řekl(a)...

Kapelka mi pripomina White Wizard alebo Cauldron. Taketo veci mozem :)
hnup666