19. 11. 2011

FireForce - March On [2011]

Belgium (Antwerp) * heavy metal
Už dlouho mě nedostala žádná kapela jako tihle Belgičani. Na první poslech jsem věděl, že mají nového fanouška a to i přes skutečnost, že kritika tohle album vůbec neocenila. Je jasné, že tady neuslyšíme nic nového, jsou tu patrná jistá klišé atd. atd., ale mě se to prostě líbí. Poslední recenze kterou jsem četl končila slovy: Nedoporučuji. Já to tedy napíšu opak: Pokud nechcete za každou cenu slyšet nějaké progrese a k pohodě Vám postačí melodické kousky (byť možná nejsou tak zcela originální), tak DOPORUČUJI. Mě tohle CD velice baví.

01. Coastal Battery
02. The Only Way
03. Firestorm
04. Horus (Bringer Of Order)
05. 1302 - Battle For Freedom
06. Moonlight Lady
07. Annihilation
08. Fly Arrow Fly (Crécy 1346)
09. Mona Lisa
10. Hold Your Ground
11. Born To Play Metal
12. Metal Rages On

Total playing time 34:39

1 komentář:

Anonymní řekl(a)...

ghggghgghggggnnnnmn bhghggghghgh