30. 6. 2011

STEEL WARRIOR - Visions from the Mistland [1999]

Brazil (Itajaí, Santa Catarina) * power metal
Brazilských power metalových kapel jsou mraky. Tahle patří možná ke klasickému průměru, poznal jsem ji náhodou a sehnal jsem si všechna alba. Není nutné nad tím příliš přemýšlet.

01. The First Vision
02. Son of an Eagle
03. Revenge
04. Garden of Souls
05. Crossing the Mist
06. Steel Warrior
07. Rasalom
08. Wind of Sorrow
09. Blind Faith
10. Twilight Hills

Total playing time 50:32
STEEL VARRIOR

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

zdraví Rainbowdemon-šéfe,vzdor současné mizerii si myslím že by tu nemělo chybět prvých pět alb klasícké sestavy slovenské hard/heavy rockmetalové legendy jméném Tublatanka v klasické sestavě Ďurinda/Horvath/Čierny a zejména jejich poslední album Volanie Divočiny z rocku 1992 jež jsem objevil v roce 1999 a jež mě v mých 17 letech učinily věčným hardrockerem.Co ty na?! Titulní song výše jmenovaneho alba je naprosto nadhérná čarokrasná přirozeně zpěvně melodicky hard/heavy rocková odpalovačka deeppurplovského typu.

Anonymní řekl(a)...

Caute, Tubla je proste slovensky klenot. Uplne suhlasim s Demonom prvych 5 albumov je bombovych. Mimochodom nedavno som objavil kapelku s nazvom "Mahuliena". Nie je to kvalitou nahraviek najlepsie ale ta muzika! treba pocut!!!. Napis aj ty demone ako sa lubi.[url=http://www.mediafire.com/?5nqff2phw8isbq2]download[/url]

hnup666

Anonymní řekl(a)...

este raz link: http://www.mediafire.com/?5nqff2phw8isbq2

hnup666

Anonymní řekl(a)...

Upřímně se přiznám že po třetím albu se mé kroky s Tublatankou poněkud rozešly, ale první tři alba vlastmím a byla to v té době bomba. Ale je to těžké - Tublatanka jasně, ale to znamená že také Citron a starý Arakain ... a stále tu nemám pro mě zásadní kapely jako kompletní Manilla Road, staré Helloween a všechny alba Rush .... je toho mnoho a času není tolik

...první slovenská kapela, která se tu objeví je pravděpodobně vynikající Majster Kat, který se mi hodně líbí

chief

Anonymní řekl(a)...

to hnup 666-omlovám se kamarade,že jsem hned nedpovedel,ale nemám vlastný počítač a jsem nezaměstnaný ale jakmile se příští týden dostanu do knihovny v Havířově,kde maj mnohonásobně lepší internet/ja jsem zo zkurvené Karviné/tak se na to podívám

Anonymní řekl(a)...

pre Mysiaka - no to ma mrzi ze si prisiel o robotu. Nie je zaco sa osravedlnovat mal si dolezitejsie veci. Tak nech sa dari :)

hnup666

Anonymní řekl(a)...

to je asi nedorozumění - já samozrejme mám vlastní PC a robotu taky ... a jsem z Brna, to nevím kdo psal (rainbowdémon???) ...
zdraví chief / myšák

Anonymní řekl(a)...

hopla :) tak rovnako to plati aj pre neho ajked treba sa podpisovat inak s toho bude veliky gulas :D
hnup666