9. 6. 2011

ALESTORM - Back Through Time [2011]

Scotland (Perth) * power / folk metal
Alestorm jsou tu zpět se svým třetím albem. V poslední době je tahle kapela pirátů velmi populární, ale bojím se, že se plaví na velmi mělkém moři. Docela jsem se na nové album těšil a to mě dost zklamalo. Nic nového, nic překvapivého, žádný vývoj a tuctové skladby. Neříkám, že je to vyloženě špatné, ale rozhodně je poměrně nezajímavé a kapela je někdy nechutně předvídatelná. Tenhle rum sice hasí žízeň fanoušků ale náhodní zákazníci si raději nalejí z jiného sudu. Nejlepší tracky na CD-čku jsou "Back Through Time" a "Shipwrecked".

01. Back Through Time
02. Shipwrecked
03. The Sunk'n Norwegian
04. Midget Saw
05. Buckfast Powersmash
06. Scraping the Barrel
07. Rum
08. Swashbuckled
09. Rumpelkombo
10. Barrett's Privateers (Stan Rogers cover)
11. Death Throes of the Terrorsquid

Total playing time 43:06
Alestorm @ MySpace

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Caf sefe, uz som myslel ze si svoju pozornost preorientoval iba na FB. Bola by skoda. Aj ked cakal som ze dalsi prispevok bude novy album Saxon :)
hnup666

Anonymní řekl(a)...

abych byl upřímnej, tak jsem Saxon ještě neslyšel, Alestorm jsem měl naposlouchané týden předtím než vyšli .... samozřejmě Saxon a StormWarrior, to jsou pro mě momentálně dvě aktuální alba, jinak jestli´s slyšel nové HammerFall, tak to je pěkná sračka. Jinak v poslední době mám nějak míň času ... ale bude dobře
chiefff

Anonymní řekl(a)...

Hej pocul som to HF. Neni to uz ono aj na obale nedali Hectora... ale najdu sa tu aj svetlejsie momenty skoda ze iba v obmedzenom pocte.
hnup666